21m2 Zimmer in 4er-WG

Ad ID: 5810230

Price

Base rent:
n.a.
Utilities:
n.a.
Miscellaneous costs:
n.a.
Deposit:
n.a.
Existing equipment fee:
n.a.

Availability

From:
n.a.
currently rented

WG-Gesucht+ - Find out what your chances are.

Statistics

Profile check

Facts and figures of the last 7 days

Online since:
Saved as favourite:
Viewed:
Message sent:

Contacted by users

without WG-Gesucht+ status:

with WG-Gesucht+ status:

Would you like to gain insight into exclusive offer statistics? With WG-Gesucht+ you benefit from exclusive additional features and are one step ahead of your competitors.

Flatshare details

The Flatshare:

  • room in 4 person apartment share
  • Total size: 140m²
  • 4 person apartment share
  • Students Only, Workers Only, Communal, Mixed Gender
  • Speaking these languages: German German, English English

Searching for:

  • This room is currently rented out

Further details



Higher than the 5th floor


Shower


DSL, Flatrate, WLAN 50-100 Mbit/s


Carpet, Laminate, Lino/Linoleum, Tiles


Green Power


Central heating


1 minute by foot


Washing machine, Dish washer, Balcony, Basement/Cellar, Bicycle storage, Elevator

Room

Location

Flatshare

Misc

Hallo Menschen!

In unserer gemütlichen WG wird Platz für gleich zwei neue Personen.
Wir, Sarah (28) und Nikolai (27) freuen uns über zwei neue WG-Mitglieder ab 20 Jahren, die abends nach Belieben auch gern mal entspannt mit uns kochen und einen Tee, Bier oder ein Glas Limonade trinken.

Das Zimmer ist etwa 21,243 qm groß und hat eine große Fensterfront zur Innenstadt hin und einen Zugang zum großzügigen Balkon. Nachts fährt die Bahn gar nicht mehr bzw. nur noch sehr selten- es ist also nicht zu laut und lässt sich prächtig schlafen.
In dieser WG haben wir den Luxus, uns zu viert zwei Badezimmer zu teilen, wobei bei dem einem noch Dusche und Toilette voneinander getrennt sind.
In den oben angegebenen Kosten ist schon alles Mögliche enthalten (Warmmiete, Strom, Internet/Telefon, Rundfunkbeitrag, Puffer etc.).

Falls dir das Zimmer zu teuer ist, dir die Wohnung und Lage aber sonst gut gefällt haben wir auch noch ein weiteres Zimmer online:
https://www.wg-gesucht.de/wg-zimmer-in-Bremen-Altstadt.7930197.html?nhb=1

1 Commercial Ads 
Text copied successfully!