Zimmer im Viertel, Top Lage, Zwischenmiete

Ad ID: 1652845

Price

Base rent:
n.a.
Utilities:
n.a.
Miscellaneous costs:
n.a.
Deposit:
n.a.
Existing equipment fee:
n.a.

Availability

From:
n.a.
To:
n.a.
currently rented

WG-Gesucht+ - Find out what your chances are.

Statistics

Profile check

Facts and figures of the last 7 days

Online since:
Saved as favourite:
Viewed:
Message sent:

Contacted by users

without WG-Gesucht+ status:

with WG-Gesucht+ status:

Would you like to gain insight into exclusive offer statistics? With WG-Gesucht+ you benefit from exclusive additional features and are one step ahead of your competitors.

Flatshare details

The Flatshare:

  • room in 5 person apartment share
  • 5 person apartment share

Searching for:

  • This room is currently rented out

Further details



2nd floor


furnished


Bathtub, Shower


DSL


Carpet


Some free parking lots


Washing machine, Dish washer, Balcony, Basement/Cellar

Room

Hallo da ich ab dem 23. Juli bis Anfang Oktober nicht in Bremen bin suche ich einen Zwischenmieter oder Mieterin. Ich wohne in einer 5er WG im Viertel, tolle Lage, gegenüber der Schauburg und biete euch ein 12 qm helles, möbiliertes Zimmer mit Balkon, welcher auch als Gemüsegarten und Gemeinschaftsbalkon genutzt wird. Wir sind eine RaucherWG, versuchen aber auf dem Balkon zu rauchen.
Wir haben eine Espressokanne, einen kaputten Stuhl und viele schöne Dinge. Wer interesse hat einfach mal melden. Der Spaß würde euch 240 Euro kosten. Alles inlklusive (Internet, Telefon (aber kein Handy), etc.)
Die Bahnen 2,3 und 10 halten direkt vor unsrer Tür und auch der Plus und Rewe sind gleich gegenüber.

1 Commercial Ads 
Text copied successfully!