Schöne Einraumwohnung in Berlin-Prenzlauer Berg zu vermieten

Ad ID: 4605120

Price

Rent per day:
n.a.
Utilities:
n.a.
Miscellaneous costs:
n.a.
Deposit:
n.a.
Existing equipment fee:
n.a.

Availability

From:
n.a.
To:
n.a.
currently rented

WG-Gesucht+ - Find out what your chances are.

Statistics

Profile check

Facts and figures of the last 7 days

Online since:
Saved as favourite:
Viewed:
Message sent:

Contacted by users

without WG-Gesucht+ status:

with WG-Gesucht+ status:

Would you like to gain insight into exclusive offer statistics? With WG-Gesucht+ you benefit from exclusive additional features and are one step ahead of your competitors.

Further details



Renovated old building


1st floor


furnished


Own kitchen


Own bathroom, Shower


Polished floorboards


Central heating


5 minutes by foot


Basement/Cellar

Apartment

Location

Misc

Liebe Alle,
ich vermiete meine Wohnung im Zentrum von Prenzlauer Berg (zwischen dem S-Bahnhof Prenzlauer Allee und der Schönhauser Allee). Die Wohnung verfügt über ein großes Zimmer mit einem Hochbett sowie einer Sofaecke und einem großen Kleiderschrank. Das Zimmer liegt im ersten OG und ist sehr hell. Außerdem verfügt meine Wohnung über ein Bad und eine kleine Küche, in der alle Gerätschaften für einen gemütlichen Kochabenden zur Verfügung stehen.
Falls ihr Interesse habe, meldet Euch doch bei mir und ich schicke Euch Fotos zu!
Ich freue mich, auf eure Nachichten!

Similar Ads

SWAP Studio Appartement 20qm in Mitte
08.03.2021 - 01.09.2023

20 m² | 20 €

Zimmer 9m2 during december
07.12.2023 - 31.12.2023

9 m² | 20 €

1 Commercial Ads 
Text copied successfully!