TÜ-WHO, 2 Zimmer, 14,5 und 13,5m in 4-Zi-Whg

Ad ID: 4933621

Price

Base rent:
n.a.
Utilities:
n.a.
Miscellaneous costs:
n.a.
Deposit:
n.a.
Existing equipment fee:
n.a.

Availability

From:
n.a.
currently rented

WG-Gesucht+ - Find out what your chances are.

Statistics

Profile check

Facts and figures of the last 7 days

Online since:
Saved as favourite:
Viewed:
Message sent:

Contacted by users

without WG-Gesucht+ status:

with WG-Gesucht+ status:

Would you like to gain insight into exclusive offer statistics? With WG-Gesucht+ you benefit from exclusive additional features and are one step ahead of your competitors.

Flatshare details

The Flatshare:

  • room in 2 person apartment share
  • Total size: 94m²
  • 2 person apartment share
  • Workers Only, Communal, Mixed Gender
  • Speaking these languages: German German, English English

Searching for:

  • This room is currently rented out

Further details



Multi family house


3rd floor


partly furnished


Bathtub, Shower


DSL, Flatrate, WLAN 11-16 Mbit/s


Cable


Lino/Linoleum


Long distance heating


Many free parking lots


1 minute by foot


Washing machine, Dish washer, Balcony, Basement/Cellar, Bicycle storage, Elevator

Room

Beide Zimmer können nur an einen Menschen vermietet werden. Deine 2 Zimmer befinden sich in einer vier Zimmer Wohnung. Da die Zimmer direkt nebeneinander liegen und durch den Flur von meinen zwei Zimmern abgegrenzt sind ist es wie zwei Wohnungen in einem. Kein Durchgangszimmer!
Gemeinsam wäre dann ein praktischer Eßbereich, der an die gut ausgestattete Küche anschließt, in der alles bereits vorhanden ist und mitbenutzt werden darf. Ebenso Bad und separates WC.

WHO ist aus meiner Sicht ein besonders schönes Fleckchen in Tübingen, nicht nur ,dass du in 3 Minuten im Schönbuch joggen kannst, hier gibt es alles was das Herz begehrt, Einkaufsmöglichkeiten auch Biobauer und Marktladen. Von hier aus kannst du wunderbare Spaziergänge starten( Bebenhausen in 15 min....), das Hallenbad erreichst du in 5 min. zu Fuss und die Busverbindung in die Stadt ist sehr, sehr gut.

Ich bin Ergotherapeutin und bewohne die zwei weiteren Zimmer der Wohnung. An eins meiner Zimmer schließt ein Balkon an ,der gerne mitbenutzt werden darf. Insgesamt ist es hier sehr ruhig, wenig Lärm.
Ich koche gerne, auch gemeinsam wenn es passt( bin Vegetarier)...Nach dem Motto Leben und Leben lassen freue ich mich die Wohnung mit einem freundlichen, aufgeschlossenen , sonnigen Menschen zu beleben, der mindestens 1-2 Jahre hier leben möchte.

Both rooms can be rent to one person, the rooms are side by side . You have 2 rooms in a 4 room flat. We share the kitchen, the bathroom, a nice eating place. I am looking for sombody who will stay minimum for one year. I am looking foreward for a flatemate with sunny charakter.
This rooms are perfect for somebody, who is working at Max- Plank Area.
By feet you can be there in 10 minutes.
I wish for a man with sunny, friendly character.
Sunny day!

1 Commercial Ads 
Text copied successfully!