Zwischenmiete Juli

Ad ID: 9360034

Price

Base rent:
n.a.
Utilities:
n.a.
Miscellaneous costs:
n.a.
Deposit:
n.a.
Existing equipment fee:
n.a.

Availability

From:
n.a.
To:
n.a.
currently rented

WG-Gesucht+ - Find out what your chances are.

Statistics

Profile check

Facts and figures of the last 7 days

Online since:
Saved as favourite:
Viewed:
Message sent:

Contacted by users

without WG-Gesucht+ status:

with WG-Gesucht+ status:

Would you like to gain insight into exclusive offer statistics? With WG-Gesucht+ you benefit from exclusive additional features and are one step ahead of your competitors.

Further details



furnished


Kitchenette


Green Power


Balcony

Apartment

Location

Misc

Liebe Wohnungssuchende,

hier biete ich mein kleines Schmuckstück von Wohnung in Karlshorst an. Es ist eine großzügige Einzimmerwohnung mit hohen Decken und eingebauter Hochebene zum Schlafen. Balkon und Badewanne sind auch dabei :)

Der Altbau hat total schöne Details wie die Fassade oder die geschnitzte Haustür. Drinnen wurde vor nicht ganz so langer Zeit neues hochwertiges Laminat ausgelegt und das Bad sowie Küche wurden komplett gefliest. Letzten Winter wurde außerdem die Gasheizung erneuert und die Fenster wurden neu gedämmt.

Similar Ads

1 Commercial Ads 
Text copied successfully!