Möbliertes ca. 14 qm Zimmer in toller 4er WG , zentral gelegen

Ad ID: 5031554

Price

Base rent:
n.a.
Utilities:
n.a.
Miscellaneous costs:
n.a.
Deposit:
n.a.
Existing equipment fee:
n.a.

Availability

From:
n.a.
currently rented

WG-Gesucht+ - Find out what your chances are.

Statistics

Profile check

Facts and figures of the last 7 days

Online since:
Saved as favourite:
Viewed:
Message sent:

Contacted by users

without WG-Gesucht+ status:

with WG-Gesucht+ status:

Would you like to gain insight into exclusive offer statistics? With WG-Gesucht+ you benefit from exclusive additional features and are one step ahead of your competitors.

Flatshare details

The Flatshare:

  • room in 5 person apartment share
  • 5 person apartment share
  • Mixed Gender
  • Speaking these languages: German German, English English

Searching for:

  • This room is currently rented out

Further details



Detached house


2nd floor


furnished, partly furnished


Bathtub, Shower


DSL, WLAN 26-50 Mbit/s


Cable


Many free parking lots


Washing machine, Dish washer, Shared garden

Room

Hei , Leute
da ich in meine erste eigene Wohnung ziehe möchte ich auf diesem Weg einen Nachmieter für mein schönes WG Zimmer finden. Das Zimmer hat für mich persönlich immer gereicht



Du solltest aufgeschlossen und locker sein und dich an gewisse Regeln , wie Putzplan usw halten. Ansonsten sind die Mitbewohner sehr nett und abends wird gerne mal was zusammen gemacht

Das Zimmer ist 14 m² groß und ( wenn gewünscht) möbliert. Mit der Wg teilst du dir eine Küche und zwei Bäder.
Die Miete ist 290€ warm incl. Internet.

Lage
Zur Lage die WG liegt im schönen Teil Morrdeich , zentral aber sehr ruhig nach Huchting sind es nur wenige Minuten

1 Commercial Ads 
Text copied successfully!