sehr schönes möbliertes 12qm Zimmer in Uninähe - nur für eine Woche

Ad ID: 6159987

Price

Base rent:
n.a.
Utilities:
n.a.
Miscellaneous costs:
n.a.
Deposit:
n.a.
Existing equipment fee:
n.a.

Availability

From:
n.a.
To:
n.a.
currently rented

WG-Gesucht+ - Find out what your chances are.

Statistics

Profile check

Facts and figures of the last 7 days

Online since:
Saved as favourite:
Viewed:
Message sent:

Contacted by users

without WG-Gesucht+ status:

with WG-Gesucht+ status:

Would you like to gain insight into exclusive offer statistics? With WG-Gesucht+ you benefit from exclusive additional features and are one step ahead of your competitors.

Flatshare details

The Flatshare:

  • room in 17 person apartment share
  • 17 person apartment share
  • Students Only
  • Speaking these languages: German German, English English, Spanish Spanish, French French, Turkish Turkish, Sign Language Sign Language

Searching for:

  • This room is currently rented out

Further details



4th floor


furnished


Shower


DSL


Lino/Linoleum


2 minutes by foot


Washing machine, Balcony, Shared garden, Basement/Cellar, Bicycle storage, Elevator

Room

Location

Flatshare

Misc

Ich habe ein helles Zimmer in meiner Fluretage auf der südlichen Balkonseite (mit Balkon) und ein Waschbecken im Zimmer. Das Zimmer habe ich mit eigenen Möbeln bestückt, darunter zum Beispiel ein top Schlafsofa (80cm oder 140cm). In meinem Zimmer habe ich ein Wlan Kabel. Ich teile mir die Küche (Gemeinschaftsgeschirr) mit den Anderen und wir haben drei Bäder mit insgesamt 4 Toiletten und 3 Duschen, man kommt sehr gut aneinander vorbei.

Eine pflegliche Behandlung meiner eigenen Möbel wäre mir sehr wichtig! Und die Begießung meiner Balkonpflanzen, wäre sehr nett :).

Außerdem befindet sich auch ein Café im Haus und weitere Räume... siehe: http://www.esgkoeln.de/?site=7&minheight=768&mail=&todo=

1 Commercial Ads 
Text copied successfully!