Zimmer super hell viell. auch verlängerbar in top lage

Ad ID: 6430022

Price

Base rent:
n.a.
Utilities:
n.a.
Miscellaneous costs:
n.a.
Deposit:
n.a.
Existing equipment fee:
n.a.

Availability

From:
n.a.
To:
n.a.
currently rented

WG-Gesucht+ - Find out what your chances are.

Statistics

Profile check

Facts and figures of the last 7 days

Online since:
Saved as favourite:
Viewed:
Message sent:

Contacted by users

without WG-Gesucht+ status:

with WG-Gesucht+ status:

Would you like to gain insight into exclusive offer statistics? With WG-Gesucht+ you benefit from exclusive additional features and are one step ahead of your competitors.

Flatshare details

The Flatshare:

  • room in 2 person apartment share
  • Total size: 58m²
  • 2 person apartment share
  • Mixed Gender
  • Speaking these languages: German German, English English, Spanish Spanish, French French

Searching for:

  • This room is currently rented out

Further details



Old building


3rd floor


partly furnished


Bathtub, Shower


DSL 11-16 Mbit/s


Laminate, Polished floorboards


Green Power


Gas heating


Some free parking lots


2 minutes by foot


Dish washer, Shared garden, Basement/Cellar, Bicycle storage

Room

Location

Flatshare

Hi ihr lieben. 

Ich freue mich auf eure bewerbung für ein schnucki zimmer in ultra heller wohnung... ich war 14 jahre in berlin und habe was wundervolles von da mitgebracht: meinen abschluss als architektin und luan. Luan ist 3,5 jahre alt-mein sohn und ein waschechter bärliner ;) er ist ne coole socke und ein entspannter zeitgenosse der eine unheimlich gemütliche athmosphäre mitbringt. Wir gehen auch bei regen raus-machen ausflüge mit dem auto. übrigens ist luan ein kindergartenkind.. also ab ca 15.30 uhr täglich wieder zurück. Soviel zu unserem ablauf ..
Schreibt gerne .. wenn es passt kann ich mir das zusammenleben auch länger vorstellen.

Ansonsten wohnen wir mitten im campus der leibniz uni und 2 min von den bahnen und bussen vom edamm entfernt. Die lutherkirche ist 4 häuser von uns entfernt

1 Commercial Ads 
Text copied successfully!