in 3er Studenten Wohnanlage

Ad ID: 4572675

Price

Base rent:
n.a.
Utilities:
n.a.
Miscellaneous costs:
n.a.
Deposit:
n.a.
Existing equipment fee:
n.a.

Availability

From:
n.a.
To:
n.a.
currently rented

WG-Gesucht+ - Find out what your chances are.

Statistics

Profile check

Facts and figures of the last 7 days

Online since:
Saved as favourite:
Viewed:
Message sent:

Contacted by users

without WG-Gesucht+ status:

with WG-Gesucht+ status:

Would you like to gain insight into exclusive offer statistics? With WG-Gesucht+ you benefit from exclusive additional features and are one step ahead of your competitors.

Flatshare details

The Flatshare:

  • room in 3 person apartment share
  • 3 person apartment share
  • Students Only, Residential Home
  • Speaking these languages: German German, English English

Searching for:

  • This room is currently rented out

Further details



Gas, Energy efficiency class A+


Multistory building


4th floor


partly furnished


DSL, WLAN


Cable


Bicycle storage

Room

Location

Flatshare

Ich biete mein 15 Quadratmeter Zimmer zur Zwischenmiete vom  ersten August bis  Ende September2014 (Später Einziehen oder Früher Ausziehen möglich). Das Zimmer ist in einer angenehmen 3er WG, vollmöbliert und mit einem Fernseher ausgestattet. Die Gesamtkosten liegen bei 250 Euro Festpreis. Dazu kommen weitere 100 Euro für die  Kaution, die der Zwischenmieter bei Schlußelrückgabe auf die Hand zurückbekommt. 
Das Angebot ist vor allem für Studenten und Praktikanten gedacht, Aber auch für nette saubere Leute, die  auf der Suche nach einer kurzfristigen Bleibe in Mainz sind.
Die WG liegt in Mainz Hechtsheim 3 Minuten weit von der Haltestelle Kurmainzkaserne, wo drei Straßenbahenlinien und 2 Buslinien bis Spät in der Nacht fahren.
Falls du Fragen bzw. Interesse hast kannst mich gerne jeder Zeit anrufen. Simsen oder eine Email schreiben wäre auch ok. Ich würde mich freuen.

1 Commercial Ads 
Text copied successfully!