Wohnen auf Zeit im Tausch mit zuverlässiger Katzenumsorgung

Ad ID: 7322338

Price

Base rent:
n.a.
Utilities:
n.a.
Miscellaneous costs:
n.a.
Deposit:
n.a.
Existing equipment fee:
n.a.

Availability

From:
n.a.
To:
n.a.
currently rented

WG-Gesucht+ - Find out what your chances are.

Statistics

Profile check

Facts and figures of the last 7 days

Online since:
Saved as favourite:
Viewed:
Message sent:

Contacted by users

without WG-Gesucht+ status:

with WG-Gesucht+ status:

Would you like to gain insight into exclusive offer statistics? With WG-Gesucht+ you benefit from exclusive additional features and are one step ahead of your competitors.

Further details



Old building


2nd floor

Apartment

Im Juli nutze ich meine schöne zentral gelegene 2 Zimmerwohnung nicht - gleichzeitig würden sich meine beiden Katzen über liebevolle Gesellschaft und 100 0/0 zuverlässige Versorgung freuen.
Die Katzen sind freundlich, müssen täglich gefüttert und versorgt werden und ich würde mich sehr freuen, jemanden zu finden, dem ich meine Wohnung und die beiden Cats anvertrauen kann, am besten mit Katzenerfahrung....
Die Wohnung ist hell, mit Balkon und super gelegen.

1 Commercial Ads 
Text copied successfully!