Terrotstraße Apartment 3 Zimmer voll möbliert

Ad ID: 4934577

Price

Rent per day:
n.a.
Utilities:
n.a.
Miscellaneous costs:
n.a.
Deposit:
n.a.
Existing equipment fee:
n.a.

Availability

From:
n.a.
To:
n.a.
currently rented

WG-Gesucht+ - Find out what your chances are.

Statistics

Profile check

Facts and figures of the last 7 days

Online since:
Saved as favourite:
Viewed:
Message sent:

Contacted by users

without WG-Gesucht+ status:

with WG-Gesucht+ status:

Would you like to gain insight into exclusive offer statistics? With WG-Gesucht+ you benefit from exclusive additional features and are one step ahead of your competitors.

Further details



share flat possible


Renovated old building


3rd floor


furnished


Shower, Guest Toilet


Laminate, Tiles


Many free parking lots


4 minutes by foot


Dish washer, Balcony

Apartment

Location

Ihr findet hier eine helle Wohnung die sich über zwei Etagen verteilt. Auf der ersten Etage befindet sich ein riesiger Esstisch, Sitzecke und die niegel-nagel neue Küche die zum Kochen einlädt. Die Wohnung ist komplett neu saniert somit ist das Bad auch absolut neu. Die Wohnung hat unten noch einen kleinen Balkon, oben befindet sich das Schlafzimmer mit einem modularen Bettsystem das entweder zu ein Doppelbett oder zu vier Einzelbetten aufgestellt werden kann. Im Vorraum Oben ist darüber hinaus noch eine gemütliche Ausziehcouch. Falls doch mal mit Kind und Kegel kommen solltet habe ich noch zwei Klappbetten die im Wohnzimmer aufgestellt werden können.

1 Commercial Ads 
Text copied successfully!