Möbliertes Zimmer (15qm) in moderner Wohnung zur Zwischenmiete

Ad ID: 6594722

Price

Base rent:
n.a.
Utilities:
n.a.
Miscellaneous costs:
n.a.
Deposit:
n.a.
Existing equipment fee:
n.a.

Availability

From:
n.a.
To:
n.a.
currently rented

WG-Gesucht+ - Find out what your chances are.

Statistics

Profile check

Facts and figures of the last 7 days

Online since:
Saved as favourite:
Viewed:
Message sent:

Contacted by users

without WG-Gesucht+ status:

with WG-Gesucht+ status:

Would you like to gain insight into exclusive offer statistics? With WG-Gesucht+ you benefit from exclusive additional features and are one step ahead of your competitors.

Flatshare details

The Flatshare:

  • room in 2 person apartment share
  • Total size: 72m²
  • 2 person apartment share
  • Students Only, Workers Only, Communal
  • Speaking these languages: German German, English English

Searching for:

  • This room is currently rented out

Further details



4th floor


furnished


Bathtub


DSL 26-50 Mbit/s


Central heating


6 minutes by foot


Washing machine, Dish washer, Balcony, Elevator

Room

Location

Flatshare

Da ich für zwei Monate beruflich in einer anderen Stadt sein werde, möchte ich mein wunderschönes Zimmer untervermieten.
Die 72qm-große Wohnung befindet sich im 4. Stock eines Mehrfamilienhauses und wurde erst letztes Jahr komplett renoviert. Das Zimmer ist sehr hell, modern und möbliert (großes Boxspring-Bett, Kommode, Kleiderstange). Außerdem stelle ich bei Bedarf gerne Bettwäsche & Handtücher zur Verfügung.
In der voll ausgestatteten Küche befindet sich eine Spülmaschine, eine Waschmachine, eine Mikrowelle & ein Ofen.
Für gemütliche Filmabende oder ein gemeinsamer Abend mit Freunden bietet sich das ca. 30qm große Wohnzimmer mit Fernseher an.
Außerdem gibt es noch ein sehr modernes Bad & einen kleinen Balkon, der perfekt zum frühstücken oder für ein Feierabendbier ist.

Similar Ads

1 Commercial Ads 
Text copied successfully!